کسب درآمد رایگان

کسب درآمد رایگان از طریق ارزهای دیجیتال

کسب درآمد رایگان

کسب درآمد رایگان از طریق ارزهای دیجیتال

کسب درآمد رایگان

درود بر دوستان گرامی، ما در این وبلاگ قصد داریم شما را برای داشتن درآمد رایگان بدون نیاز به داشتن هیچ سرمایه ای یاری کنیم. برای داشتن اطلاعات بیشتر و بروز در مورد سایتهایی که میشود از آن ها درآمد رایگان کسب کرد، در کانال تلگرام ما عضو شوید.
با ما همراه باشید.🙏🌷
کانال تلگرام:↙
pooleraygan 📢
اینستاگرام:↙
daramad_raygan 🔴

  • ۰
  • ۰

💰 ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency یک فرم از پول الکترونیکی است. بیشتر ارزهای دیجیتال به منظور امنیت بیشتر، حذف واسطه ها و ناشناس بودن طراحی شده اند.

ارزهای دیجیتال، ارزهایی هستند که از رمزنگاری برای انتقال در اینترنت استفاده می کنند، رمزنگاری های ارزهای دیجیتال غیرقابل هک و پیگیری هستند.

ابتدا رمزنگاری در جنگ جهانی دوم برای انتقال پیام و فرمان های نظامی مورد استفاده قرار گرفت. در عصر دیجیتال، ریاضیات و علوم کامپیوتر برای امنیت ارتباطات، اطلاعات و انتقال پول مورد استفاده قرار گرفته اند.

اولین ارز دیجیتال بیت کوین است که در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد و اکنون پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال است. در چند سال گذشته ارزهای دیجیتال زیادی معرفی و عرضه شده اند. در حال حاضر حدود ۹۰۰ ارز دیجیتال در بازارهای جهانی تجارت می شود.

افزایش علاقه به ارز دیجیتال 
از سال ۲۰۰۹ که بیت کوین به دنیا معرفی شد، ارزهای دیجیتال باعث جذب علاقه سرمایه‌گذارهای زیادی شده‌اند. بیت کوین اولین ارز دیجیتال مقیاس ‌پذیری بود که در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد. در طول این سال‌ها، ارزهای دیجیتال توجه سرمایه‌گذارهای زیادی را به خود جلب کرده‌اند و باعث شدند تا در ماه ژوئن ۲۰۱۷ ارزش کل این بازار از مرز ۷۵ میلیارد دلار عبور کند.
این عدد نشان از ۴۰۰ درصد رشد دارد. ارزش این بازار در ابتدای سال ۲۰۱۷ فقط ۱۳٫۶ میلیارد دلار بود.
ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟
ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده می کنند و به کاربران امکان پرداخت امن و ذخیره پول را بدون نیاز به ثبت نام یا استفاده از بانک ها و سازمان های واسطه می دهند. اکثر ارزهای دیجیتال روی پایگاه داده توزیع شده ای به نام بلاک چین اجرا می شوند. بیشتر واحد های اصلی ارز دیجیتال (به جز توکن ها) توسط یک فرآیند به نام استخراج یا ماین تولید می شوند.

مزایای ارز دیجیتال چیست ؟
سرمایه‌گذارهایی که به این ارزها علاقه‌مند هستند شاید بخواهند در مورد مزایای دیگر این دارایی‌ها هم اطلاعاتی به دست آورند. یکی از دلایل جذابیت آن‌ها، قابلیت عدم تمرکز است. ارزهای رایج مثل دلار و یورو توسط بانک‌ها صادر می‌شوند و عده‌ای معتقد هستند که آن‌ها به راحتی می‌توانند بی‌ارزش شوند.
یک مزیت برجسته عدم تمرکز این است که بعضی کشورها استفاده از ارز سایر کشورها را در خاک خود ممنوع اعلام کرده‌اند. اما با کمک بیت کوین، شهروندان این کشورها می‌توانند چنین تراکنش‌هایی را صورت دهند.
بعضی ارزهای دیجیتال در مورد تعداد کل این ارزها، یک سری محدودیت‌ها را قائل شده‌اند. به عنوان مثال، بیت کوین فقط شامل ۲۱ میلیون سکه است. لایت کوین یک ارز دیگر شامل ۸۴ میلیون واحد سکه است. این محدودیت جلوی تورم ناخواسته را می‌گیرد. به بیان دیگر، جلوی از دست دادن قدرت خرید این ارزها را خواهد گرفت. در آخر، ارزش هر دارایی به اندازه عرضه و تقاضای آن است.
مزیت دیگر این ارزها، موضوع حریم خصوصی است. هر چند طرفداران بیت کوین می‌گویند که این ارز امکان انجام تراکنش‌های ناشناس را می‌دهد اما واقعیت چیز دیگری است. تراکنش‌های بیت کوین بین آدرس‌های بیت کوین صورت می‌گیرد که شامل رشته‌ای از اعداد و حروف است که به صورت تصادفی شکل می‌گیرند. در طول زمان رشد این تراکنش‌ها سبب می‌شود تا ارتباط آن‌ها با یک آدرس بیت کوین مشخص شود و در مورد رفتار کاربر اطلاعات مهمی افشا شود. سایر ارزهای دیجیتال به خصوص مونرو و زی کش در این مورد بهتر عمل می‌کنند. به عنوان مثال، مونرو طرفداران زیادی در بازارهای سیاه اینترنت دارد.
مزیت دیگر ارزهای دیجیتال، شفافیت آن‌ها است. تمام تراکنش‌ها به صورت عمومی قابل دسترس هستند و می‌توان آن‌ها را ردیابی کرد.
ارزهای دیجیتال به منظور امنیت و ناشناس بودن ساخته شده اند. تقلب درتراکنش های ارزهای دیجیتال جایگاهی ندارد. کسی مالک آن ها نیست و کسی نمی تواند آن ها را متوقف یا هک کند. آن ها غیرمتمرکز هستند و واسطه ها را حذف می کنند.
استفاده از ارزهای دیجیتال نیاز به ثبت نام یا مدارک ندارد. فرایند استخراج برای همه مقدور است و همه می توانند با سخت افزار های مناسب از آن کسب درآمد کنند.
💰ارزهای دیجیتال مشهور💰
    بیت کوین: بیت کوین اولین و محبوب ترین ارزدیجیتال است. بیت کوین توسط فردی (یا افرادی) ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. ارزش کل بازار بیت کوین اکنون بیش از ۷۰ میلیارد دلار است.
    اتریوم: در سال ۲۰۱۵ توسعه یافته است، اتریوم بلاک چین مخصوص خود را دارد به همین دلیل به آن بلاک چین دوم هم گفته می شود. اتریوم فقط یک روش پرداخت نیست. روی بلاک چین اتریوم، قرارداد های هوشمند غیرمتمرکز اجرا می شود. بیش از ۹۰ درصد توکن های موجود روی پلتفرم اتریوم فعالیت می کنند.
    ریپل: ریپل یکی دیگر از پلتفرم های غیرمتمرکز مشهور است. ریپل در سال ۲۰۱۲ با هدف ایجاد ظرفیت تراکنش های بالا عرضه شد.
    لایت کوین: این ارز با تغییراتی در بیت کوین مانند انجام سریع تر تراکنش ها و استخراج راحت تر، در سال ۲۰۱۳ عرضه شد.

خلاصه
ارزهای رمزپایه واحدهای پولی هستند که از فناوری رمزنگاری و بلاک چین استفاده می‌کنند و در طول چند سال گذشته علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده‌اند. این دارایی‌های دیجیتال سرمایه زیادی را جذب کرده‌اند که باعث افزایش قیمت آن‌ها شده است.
هر چند سرمایه‌گذارها باید بدانند که این‌ها سرمایه‌گذاری‌های پر ریسکی هستند. هیچ‌کس نمی‌داند که آینده بازار جهانی این دارایی‌ها چطور خواهد شد. عده‌ای آن‌ها را ارز آینده می‌دانند اما همه چیز می‌تواند یک روند زودگذر باشد. به همین دلیل سرمایه‌گذارها قبل از خرید باید با متخصصان مالی مشورت کنند.
حال که دانستیم ارز دیجیتال چیست، اگر مایل باشید روش هایی رو به شما نشان خواهم داد که با اون میتونید بدون سرمایه گذاری و بدون ریسک و با کمی تلاش به کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتالی برسید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


دوستان در صورت داشتن سوال میتوانید به کانال من در تلگرام و اینستاگرامم بپیوندید و سوال خود را در آنجا مطرح کنید.

پیروز باشید🌷🌷


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
کسب درآمد رایگان فقط در کانال تلگرام

                                                     ↙️

                                            pooleraygan@ 📢

                                                اینستاگرام↙️
                           Instagram.com/daramad_raygan 🔴
                          ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

  • ۹۷/۰۶/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی